پروژه اغتشاش و براندازی شیطان بزرگ در ایران اسلامی با بکارگیری عوامل داخلی
نوشته شده توسط : rf

البته طراحی جدید آمریکا کاملاً متفاوت از دو فتنه پیشین و بر واگرایی مردم از اصل نظام از طریق بزرگ‌نمایی مشکلات اقتصادی کشور و ایجاد عملیات روانی وسیع استوار خواهد بود که امکان کنترل و هدایت فضای مجازی بسیار سخت و دشوار می باشد.

 
ملاحظه: بر اساس مهندسی صورت گرفته در سند «پروژه ۲۰۲۰»، موج اول براندازی در سال ۷۷ با تأکید بر حوزه فرهنگی و حمایت عوامل نفوذی آمریکا در دو قوه مجریه و مقننه از قتل‌های زنجیره‌ای شروع و با هدف عقیم سازی نهادهای مؤثر در امنیت و آرامش اجتماعی (واجا، ناجا، قوه قضاییه، رسانه ملی و سپاه) ادامه یافت و سرانجام با تخریب جدی نهادهای مذکور در هیجدهم تیرماه ۷۸ وارد فاز عملیاتی شد و ظرف ۲ روز از حوزه دانشجویی به حوزه اجتماعی تسرّی یافت و نظام اسلامی را دچار چالش جدی کرد اما به محض ورود بسیج به صحنه، در کمتر از نیم ساعت بساط فتنه به‌کلی جمع شد.
 
موج دوم براندازی هم‌زمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ در حوزه سیاسی و در قالب کودتای سازمان یافته توسط بازنده انتخابات با همراهی مالی و سیاسی وهابیون منطقه و هماهنگی و مدیریت آمریکا وارد فاز عملیاتی شد و با افت و خیز فراوان به مدت ۸ ماه تا دی‌ماه همان سال ادامه یافت و بالاخره با قیام سراسری مردم در نهم دی‌ماه ۸۸ به ظاهر خاتمه یافت.
 
در موج سوم براندازی (بر اساس مهندسی و طرح بنیاد دیل کارنگی) با تکرار تجربه سال ۲۰۰۹ (۱۳۹۱) که منجر به اقبال مردم از شعار مذاکره با آمریکا و روی کار آمدن غربگرایان در ایران شد، آمریکا مجدداً تمام همت خود را در تشدید جنگ مالی و دلار و با استفاده از ظرفیت‌های وسیع جنگ تبلیغاتی و روانی و جنگ سایبری به کار گرفته و ضمن خارج کردن بانک مرکزی ایران از سامانه مالی جهانی با تمرکز بر اقتصاد، اقداماتی را برای براندازی نظام اسلامی ایران طراحی و اجرایی نموده‌ و با انجام عملیات روانیِ شدید بر روی دو نکته در کنار هم: یکی فلاکت‌بار نشان دادن اوضاع معیشتی مردم از یک طرف و هزینه‌های هنگفت و سرسام آور! تلاش و دخالت ایران در کشورهای منطقه! از طرف دیگر، قصد تحریک افکار عمومی را دارد و در عین حال با سازماندهی و تجهیز گروهک‌های تروریستی نظیر گروهک منفور منافقین، داعش، طالبان، القاعده، جیش‌العدل و…نیز ایجاد ائتلاف منطقه‌ای علیه ایران، برآنست تا اقدامات اعتراضی مردم را تشدید و در راستای اهداف خود هدایت نماید.
 
طراحی دشمن در مقطع فعلی بر گام های زیر استوار شده و در دستور کار سرویس های اطلاعاتی غرب قرار گرفته است:
 
۱ – گام اول : از ۱۵ دیماه ۹۶ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۹۷ تحت عنوان ایجاد جسارت اعتراض مردمی و کلید زدن اغتشاشات.
۲ – گام دوم: از ۱۵ اردیبهشت‌ماه تا ۱۵ مردادماه ۹۷ تحت‌عنوان تعیین وضعیت کشورهای منطقه و ایجاد ائتلاف منطقه‌ای علیه ایران.
 
برای این‌منظور اخیراً بیش از ۳۰۰ نفر از اعضای وزارت خزانه‌داری آمریکا با همکاری سرویس های اطلاعاتی راه افتاده و در حال تماس و رایزنی با کشورهای منطقه و پول پاشی بین عوامل میدانی خود هستند.
۳ – گام سوم: از ۱۵ مردادماه تا ۱۳ آبان‌ماه ۹۷ تحت عنوان شناسایی و ساماندهی گروهک‌های تروریستی با تأکید بر راه‌اندازی و مدیریت اغتشاشات و بحران‌های قومی، مذهبی، صنفی، قشری و اجتماعی.
۴ – گام چهارم: از ۱۳ آبان‌ماه ۹۷ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۹۸ تحت عنوان برپایی اغتشاشات و شورش‌های مرکب و متکثر و غیرقابل کنترل.
۵ – گام آخر: از ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۹۸ تا ۱۵ مرداد ماه ۹۸ تحت عنوان: تبدیل ایران به سوریه و لیبی همراه با تضعیف قوای کشوری و لشگری و فروپاشی سیاسی نظام  و امکان دخالت مستقیم ائتلاف منطقه‌ای و محور شرارت «عبری، غربی، عربی» در امور داخلی ایران و…
 
اگر چه راهبرد اخیرِ آمریکایی‌ها (دربدترین حالت) می تواند آسیب‌هایی  رابه اقتصاد کلان، معیشت عمومی، باورها، ایمان و تفکر مردم وارد کند اما بی‌تردید خیال‌پردازی های احمقانه نظام سلطه و شیطان بزرگ، ناشی از عدم شناخت آنان از مردم و نظام ایران است.
 
چراکه ایران اسلامی از ظرفیت‌های وسیعی برخوردار است که شامل: ولایت فقیه و مطاع بودن فرمایشات ایشان در هر شرایط، اقتدار بسیج چندده میلیونی، مؤلفه‌های فرهنگی محمدی، علوی، فاطمی، حسینی و مهدوی، اقتدار کم‌نظیر نظامی،انتظامی و امنیتی، اقتدار بلامنازع ایران بر کنترل و مدیریت کشورهای انقلابی محور مقاومت و …
 
بحول و قوه الهی در شرایطی که دشمن خواب و خیال زیادی را برای تضعیف نظام از داخل در سر می پروراند، محور مقاومت در سراسر منطقه غرب آسیا در حال فتح آخرین سنگرهای دشمن بوده و در زمان نه چندان دوری، زمینه جمع شدن بساط آمریکایی ها از منطقه را فراهم خواهد نمود.انشاالله
 
 
اقتباس از دکتر سیدعبداله متولیان.گزارش از میثاق نیوز



:: برچسب‌ها:  آمریکا, ایران, اغتشاش, منطقه  ,
:: بازدید از این مطلب : 149
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: